Pagina's

vrijdag 21 oktober 2011

Voorlopig even niet op Radio 1




De verkiezingen zijn voorbij in Polen dus deze week was het tijd voor een meer luchtiger onderwerp bij WNL, in de vroege ochtend op Radio 1. Ik sprak met Ingelou Stol en Kamran Ullah over de talententjachten op de Poolse televisie, zoals The Voice of Poland en Mam Talent. Het is duidelijk dat ik geen fan ben van de Got Talent-reeks en dat ik die ook niet volg, terwijl The Voice mij wel kan boeien. Zo zeg ik in de uitzending dat a.s. weekend de finale zal zijn van Mam Talent.

Dit is echter niet zo, de show is nog maar net voorbij de auditierondes, kwam ik de dag na de radioshow achter. Ik ben er ingeluisd door Google Translate, die mij deed denken dat de halve finales net geweest waren. Een extra reden dus om vaart te zetten achter het leren van de Poolse taal, zodat ik de vertaaldienst van Google niet meer nodig heb en de Poolse media gewoon rechtstreeks kan volgen.

Omdat ik terug ben in Nederland zal ik de komende weken niet te horen zijn als Polen-correspondent, maar vanaf november ben ik -als het goed is- weer helemaal terug! 

De coaches van The Voice Of Poland

Geen opmerkingen: