Pagina's

maandag 21 juli 2008

Muziek... dat jij er bent!

Aaaah, daar was vakantie natuurlijk voor bedoeld: Fijne muziek tegenkomen, het willen draaien voor anderen, maar geen radioshow hebben om dat ook daadwerkelijk te doen. Omdat ik niet tot september kan wachten om muziek te spammen, doe ik het maar op deze manier...






De Nederlandse helden Pete Philly & Perquisite flikken het weer, Mystery Repeats gaat als het aan mij ligt echt een waanzinnige hit worden. Het gaat de jongens ook behoorlijk voor de wind, want ze staan de komende maanden op te treden in Zwitserland, Hongarije, Belgie, Tsjechië en natuurlijk doen ze ook nog een heleboel shows in Nederland. Het nummer is sinds vrijdag uit en er is nog geen clip van beschikbaar, maar het nummer heeft helemaal geen beeld nodig, want het is gewoon retegoed!






Britse Drum'n Bass-Koning Dizzee Rascal maakt een vette plaat met Calvin Harris, die uit Schotland komt. Dance Wiv Me heet de track die op het moment de #1 positie heeft behaald in Engeland. In Nederland is hij nog niet uitgebracht, maar dat kan nooit lang duren. Harris is bekend van nummers als The Girls en Acceptable In The Eighties. Deze samenwerking maakt weer een totaal vernieuwende sound en mij bevalt het eigenlijk wel!




Ooeeewh, helemaal niet nieuw, maar oooh-zooo-lekker, Heartbroken van T2 feat. Jodie, lekkere bassline uit the U.K. Ik geloof dat dj's Jamie Duggan en niche er ook wat mee te maken hebben, maar hoe dat precies zit weet ik niet, luister maar gewoon en geniet!




Ook totaal niet nieuw, maar fijn vind ik het wel, Sneaker Pimps met Six Underground. Fijn als de regen tegen je ramen tikt en je bed er aantrekkelijker uit ziet dan de rest van de wereld.

Geen opmerkingen: