Pagina's

woensdag 9 juli 2008

Vakantie


Ooeoeoeoeehhh....
Zomervakantie....
Heerlijk....

Althans, dat zou je denken.
Mij maakt het enigszins zenuwachtig: geen Campusradio, geen Radio GeenGeMaarssen (waar ik net 1,5 maand geleden zo enthousiast mee begonnen was). Helemaal geen radioshows om te maken, en dat allemaal door de geweldige uitvinding:


ZOMERSTOP !!!



Vanaf 1 september beginnen beide shows gewoon weer en ben ik ook weer helemaal terug! Ik zal dan de uitzendingen van Campusradio weer op mijn blog plaatsen, als de server van school weer normaal doet....? En GeenGeMaarssen kun je LIVE luisteren op www.rtvmaarssen.nl of op 105.3fm (regio Maarssen e.o.) of op 101.9 op de kabel!

In de radioloze periode ga ik wel proberen zoveel mogelijk leuke dingen te doen, concerten bezoeken, interviewtjes regelen en maar zien wat er allemaal op mijn pad komt. In ieder geval voorzover ik weet GEEN LOWLANDS, want deze Gwenny was te laat met kaartjes halen....

Maar, wat niet is kan nog komen: WEES OPTIMISTISCH !!!

Geen opmerkingen: