Pagina's

vrijdag 14 maart 2008

weer een nieuwe uitzending online :)




Nouja, het is jammer dat ik de datum verkeerd had, maar verder ging uitzending twee best goed.

Leren van je fouten heet dat, ik begrijp alleen nog niet hoe ik het verkeerd kan hebben gehad...

De rest van de uitzending ging gelukkig beter en ik voel me al een stuk meer thuis in de studio.










De nieuwe microfoon leek nogal imponerend omdat ie erg ín-your-face' is, maar hij beviel prima en t geluid is mooi! Ook mocht ik testen hoe goed de shockproof microfoon werkte, door heel hard op de tafel te slaan. Erg leuk, voor de verandering, het is in ieder geval een keer wat anders!

De onderwerpen van de uitzending van donderdag 13 maart:


* Stageplekken voor hangjongeren
* Geïmproviseerde soap in Café Hofman in Utrecht
* Godslastering bij wet verboden door de overheid
* Growshops in Amersfoort en de belasting
* Jazzfestival in Utrechtse Leeuwenbergkerk
* Gevangen truckers
* Basisscholen ruimen zwerfafval op

Luister hier de uitzending terug!!!

Geen opmerkingen: