Pagina's

donderdag 4 september 2008

Popduel @ 3fm


YEAH BOY!!! Ik heb vandaag meegespeeld in het PopDuel van RabRadio op 3fm! Echt super gaaf, want dat is echt mijn favoriete muziek spel op de radio. Je speelt tegen de kandidaat die de dag ervoor heeft gewonnen en je krijgt beiden 3 vragen voorgelegd. Geef je het goede antwoord verdien je 2 punten, maar weet je het antwoord niet dan mag de andere partij voor 1 punt een poging wagen.




In mijn geval was het erg spannend, mijn tegenspeler ging vandaag zijn 4e dag in dacht ik, dus hij was goed. De eerste ronde wisten we allebei onze vraag, Martin Buitenhuis en Lauryn Hill. Het stond toen dus 2-2, de volgende ronde zorgde voor spanning in het spel. Hij wist alleen dat het intro van Bon Jovi was, maar niet welk nummer. Helaas wist ik het ook niet en kreeg niemand een punt. Het bleek Keep The Faith te zijn... Mijn eigen intro herkende ik meteen, maar van wie het was, geeeeeen idee. Mijn tegenstander wist meteen dat het KLF - Justified and Ancient was dus stond ik met 3-2 achter.

De laatste ronde brak aan, het zweet brak me uit, de eerste vraag, voor mijn rivaal, ging over Thicke, meteen wist ik dat Paul Rabbering ging vragen naar zijn vorige single van jaren terug. Paniek werd me meester, want dat was net de titel waar ik al een tijd niet op kon komen en ook op dit moment kwam er niks, alleen paniek, ik ben zelfs uit mijn stoel opgesprongen en rond gaan lopen. Gelukkig was het ook stil aan de overkant, mijn tegenpartij had ook geen idee. When I Get You Alone natuurlijk, zo heet die plaat. OOOOJAAAAAAH

Een soort rust kwam over me heen, nu was het nog steeds 3-2 en kon ik in mijn laatste vraag nog 2 punten halen. A+ gebruikte ooit ook de Vijfde van Beethoven in zijn hitsingle. hoe heette dit nummer? Meteen wist ik het:

ENJOY YOURSELF !!!

En daarmee had ik het PopDuel gewonnen met 5-3, een mooie score al zeg ik het zelf. Morgen ga ik het weer opnemen tegen iemand anders, ik had kunnen kiezen om te stoppen en een RabRadio Cowboyhoed winnen, maar ik ga door tot het bittere eind, wat dus net zo goed morgen kan zijn...

Ik hoop op de volledige winst, vijf dagen afmaken, maar we zullen het allemaal wel zien!

Steun mij morgen en misschien volgende week om 15.45 op 3fm door:

A) te duimen
B) je radio in te stralen
C) cola voor de boxen neer te zetten
D) reiki op afstand toe te passen
E) liefdevol aan me te denken
F) Anders, nl ____________________


Of speel zelf mee, online en word ook verslaafd!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Go Gwenny, Go Gwenny, Go Gwenny, Go Gwenny, Go Gwenny, Go Gwenny!

Unknown zei

Yeah Boy! I'll try!!!!!