Pagina's

woensdag 3 september 2008

Nieuwe Ronde, Nieuwe Kansen!

Het nieuwe schooljaar is weer begonnen en dat betekent dat ook Gwenny weer plaatsneemt in de collegebanken. Dat was al weer een lange tijd niet voorgekomen, maar het beviel eigenlijk prima. Ik heb wel weer zin om nieuwe kennis te vergaren, het is alleen jammer dat mijn eerste week van school moest beginnen als een piraat met een ooglapje...

HARRRR, ja, een ooglapje... Ik heb namelijk een oogontsteking en daarom heb ik nu een veel te grote witte lap met tape over mijn linkeroog. Erg sexy en erg cute, iedereen op straat kijkt ineens naar me, wat een aandacht... :P



Ook ben ik weer enigszins bijgekomen van de te gekke introweek van de SvJ. Er zijn weer gezellige en leuke eerstejaars bij ons op school gekomen en die weten nu meteen dat niemand feest zoals SvJ-ers kunnen feesten. Wow, wat een week, niet te zuinig: veel radio, veel feesten en natuurlijk weinig slapen...

Om deze nieuwe schoolperiode goed in te gaan nog even mijn favoriete muziek van dit moment: Shwayze De uit Malibu afkomstige Shwayze werkt samen met Whitestarr frontman Cisco Adler en dat resulteert in de meest relaxte tracks zoals Buzzin'. Hij staat nu al 10 keer op repeat en het blijft gewoon lekker, keer op keer op keer op keer...



Shwayze - Buzzin'

Geen opmerkingen: