Pagina's

zondag 7 september 2008

Dag 2 van het PopDuel...

Na mijn eerste dag duelleren te hebben overleefd, dacht ik, nu komt het helemaal goed. De zenuwen waren wat minder en vol enthousiasme ging ik de strijd aan. Dit keer was mijn tegenstander DJ in het weekend, dus ik was bang dat hij misschien nog wel eens heeel veel kennis kon hebben...




Net als over het PopDuel van donderdag had ik graag weer een mooi verslag geschreven, maar dat gaat hem nu dus echt niet worden. Het PopDuel was zoooo chaotisch dat ik niet eens zeker wist of ik nou gewonnen had aan het eind. Alle antwoorden kwamen er maar half uit bij mij en mijn tegenspeler. We zeiden dingen voor, dingen verkeerd en af en toe ook nog dingen goed....

Ik ben er maandag in ieder geval weer, want hoe het ook is gebeurd, IK HEB WEDEROM GEWONNEN! YEAH BOY! 5-1 is het geworden !!! Woeheoeoeoeoeooe!
Luister hier naar het Popduel dag 2!




Luister naar Gwenny's PopDuel Dag 1

Geen opmerkingen: