Pagina's

donderdag 9 april 2009

WANTed: Weapons of Fate

Yeah, ik ben de gelukkige winnares van de nieuwe XBOX 360 game Wanted: Weapons of Fate. Of ik het nou zo'n geweldige game vind om te spelen, dat denk ik niet, maar Branko gaat er zeker blij mee zijn! Ik had niet verwacht dat ik daadwerkelijk zou winnen, maar ik las vandaag in mijn mail dat het toch echt zo was!


Bij RabRadio op 3fm werden vijf van deze games verloot, één voor de luisteraar die meespeelde in het Let The Games Begin spel op de radio, en vier onder luisteraars die hun WANTED foto opstuurden via de e-mail. Onder die laatste categorie viel ik en daarvan dan ook het bewijs:


Vandaag nog meer leuk nieuws, ik ben met Branko naar het Museum voor Volkenkunde in Leiden geweest. Daar is namelijk de tijdelijke tentoonstelling Music in Motion en die wilde ik dolgraag zien. Het was het wachten waard, -tijdens mijn stage had ik geen tijd- want de tentoonstelling was te gek!

We hebben ons uren vermaakt met jaren '70 muziekfoto's, verschillende concertbeelden vanaf de jaren '60 tot nu, in een zaal met grote schermen en verspreid door het pand met kleine schermen met koptelefoons. Samen met de oude en bizarre muziekinstrumenten die werden getoond en de achtergrondinformatie bij verschillende muziekstijlen was dit een zeer leuke èn informatieve dag!

Een paar voorbeeldjes:


Grand Master Flash      Patti Smith


Yoyogi Parc Rockers       Nathan Fuhr

Geen opmerkingen: