Pagina's

woensdag 8 april 2009

Stage bij RTV Oost zit er op, nu even vakantie...




Na ruim 3 maanden bij RTV Oost te hebben gewerkt is het nu tijd voor een korte en welverdiende vakanie. Ik heb een super tijd gehad bij RTV Oost met een leuke redactie met toffe collega's, leuke programma's met ook leuke gasten. Ik heb ontzettend veel geleerd, zowel over het werk als over mijzelf en al met al ben ik tevreden over de afgelopen periode.



Eén van de programma's waar ik veel voor werkte was En Dan Nog Even Dit, een informeel praatprogramma met interessante regionale gasten, lokale beroemdheden en sporters, maar ook landelijk bekende muzikanten, acteurs en cabaretiers.


Tijdens de doorloop van EDNED met het studiopersoneel


Veel verschillende gasten schoven aan bij deze show, grote en kleine namen. Hieronder een overzichtje van verschillende gasten door de maanden heen, met links naar de uitzending van die dag:




Belle Perez
Bennie Jolink
Christian Farla
DJ Man!e
Edsilia Rombley
Edwin Evers
Frits Barend
Gebroeders Ko
Harry van Bommel
Harry Glotzbach
Henk Poort & Harry Slinger
Hennie van der Most
Inci Pamuk
Jan Douwe Kroeske
Jan Smit
Jan van Veen
Jeroen Phaff
Jessica Torny
Johan Vlemmix

Julian Thomas
Karin Swerink
Kasper van Kooten
Kim Kötter
Marc de Hond
Marco Westerhof
Marga Bult
Marike Jager
Maud Mulder & Marcel Smid
Merle Deterink
Mirjam Pol
Moniek Kleinsman
Pia Douwes & John ter Riet
Sabrina Starke
Sandy Dane
Sjaak Bral & Fred Delfgaauw
Syb van der Ploeg
Thérèse Boer
Viggo Waas



Bert Eeftink en Leonie ter Braak in de studio met Jan Smit

Nu ben ik bezig met mijn stageverslag afronden en genieten van de vrije tijd, die ik zo gemist heb. Volgende week dinsdag (14 april) begint mijn volgende redactie op de School voor Journalistiek, genaamd New Media Lab. We gaan in projectgroepen bezig met HuMedia en alles wat te maken heeft met internet-journalistiek, multimediale toepassingen, web 2.0 en nog veel meer...

Ik weet nog niet precies wat me te wachten staat, maar ik heb er zin in, in ieder geval!

Geen opmerkingen: